Post by funnazanducond on Feb 17, 2022 11:46:08 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Angry Birds 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Angry Birds 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod enemmän kaikki ▞▞▞
▞▞▞ Angry Birds 2 2022 version ▞▞▞
Angry Birds 2 Santai ffu
Angry Birds 2 Nezahtjevne igre nzrj
On tämä hyvin suunniteltu peli, mutta uusin päivitys "lagaa" aivan liikaa, ja kyseinen päivitys tekee pelikelvottomaksi. Vain 5 raja elämää uudessa päivityksessä liikaa mainoksia pakkosyötöllä. En suosittele lataamaan.
Se on yksi kaikkien aikojen suosikkipeleistäni paitsi Super Mario, Minecraft, Kirby, Sonic the Hedgehog, Bendy and the Ink Machine, Super Smash Bros, Danganronpa ja kaikki muut Angry Birds -pelit.
Miksi enää ei voi saada osallistuja, jotka voi lähettää ystävälle? Myös areenan pisteytys(tappiosta - 18?) kaipaa jotain... Ja erikoistehtävä, parempia palkintoja, kiitos🤗
Hauskaa ja haastavaa. Hieno grafiikka, hyvä tarina/juoni. Mahtava ajanvietto.
Pelannut jo jonkin aikaa. Minun on myönnettävä, että olen hieman hidas, mutta ymmärrän sen. Peli on ehdottomasti väärennetty. Jopa 75 % onnistumisen todennäköisyydellä osuu sika torniin ennen kuin saavut 3. kerrokseen lähes 100 % ajasta. Sijoittaa yhden pienen possun alueelle, jota on mahdotonta poksata, kun suurin osa tornista on tuhottu. Pelin tarkoituksena on saada pelaajat käyttämään rahaa. Mikä huijaus!
Hauskaa, kunnes saavutat tietyn pisteen. Minulle luovutin tasolla 47. Se ei vain ollut mahdollista ilman lisäosien ostamista, eikä se ole ylimääräisen rahan arvoinen peli.
Olen pelannut tätä peliä noin 4-5 vuotta, ja se ei ole koskaan tehnyt minut onnelliseksi. Ensinnäkin pidän ajatuksesta kuoriutuvista poikasista ja teemoista, joita annat talven, Halloweenin jne. aikana. Olen pelannut tätä peliä aiemmin muilla laitteilla ja uudelleenasennuksen jälkeen se tuntui tyydyttävältä. Koska se on strategiapeli, se saa aivosi jatkuvasti toimimaan, mikä on hyvä asia. Sen pelaaminen on myös ilmaista, joten suosittelen tätä peliä. 5 tähteä sinulle!
Hauskaa ja helppoa pelata, katsotaan mitä tapahtuu, kun tasot kovenevat!
POSPOPPERIPAKETTI - TARVITAAN KIIREELLISESTI! Taivuta siipiäsi ja poksaa niitä sikoja! Minulla on todella hauskaa poksauttaa niitä tuhmia possuja, mutta jäin tasolle 880, enkä voi ohittaa sitä, ellei "Pig popper pack" lähde heti apuun. Olen valmis hankkimaan nuo jalokivet, jos sinä Voin tarjota niitä minulle seuraavien 15 minuutin aikana, ei ole niin, että en voi pitää sitä pientä rahaa jokseenkin seuraavan kerran, kun tarjous ilmestyy, olisin todella kiitollinen, jos pystyt toteuttamaan sen, kiitos!
Ensimmäistä kertaa ilmoitin, että hopeahattuni, jonka ostin 1 000 Black Pearlsillä, on poissa. No, silti nautin pelistä. Sen jälkeen annoin 5 käynnistystä. Mutta nyt pelaan tällä hetkellä ChromeBookilla. Kun yritän pelata Chromebookeja, hiiri/kohdistin katoaa, kun napautan sitä näytöstä toisen kerran. Joten sitä ei voi pelata Tower of Fortunessa, tämä valitsee automaattisesti kortin, jonka sain possun! Joten korjaa se.
Peli on hauska, mutta päivittäinen haaste on liian vaikea. Poista katkennut viiva. On ärsyttävää, että joudumme pelaamaan alusta uudestaan, kun häviämme pomovaiheessa... Alenna myös päivittäisen haasteen vaikeusastetta.
hyvä peli🤑🇫🇮
Angry Birds 2 Gündelik kyiv
Tämä on markkinoiden paras peli, ja sen on julkaissut kunniakas yritys nimeltä Rovio. Olen pelannut tätä peliä sen alusta lähtien, ja kun olen yhteydessä Rovioon peliin liittyvistä ongelmista, he vastaavat ja korvaavat tarvittaessa.
Kun häviän, saamme mahdollisuuden katsoa videon ilmaisesta linnusta. Kun katson videon, pelini jäätyy. Viikoittaisen turnaukseni jälkeen en ole saanut palkintoani, ei höyheniä tai helmiä edes ansaittuani. Tiimini on jäässä, enkä salli uusien ihmisten liittymistä.
Yksi parhaista peleistä ja todella hauska tapa viettää aikaa. Kaikki pelit, kaiken ikäiset. Flock kuvateksti
Ihan kiva
Tosi hyvä peli!
Liikaa mainoksia! Ne avautuvat koko ajan ja poistavat äänivaihtoehdot. Peli jopa palkitsee sinut useamman mainosten katsomisesta. Pitäisi nimetä tämä peli nimellä AD-ry birds 2: the search for more money.
lataa liikaa mut muuten hyv
Tämä peli on hyvä, mutta joskus musiikissa on ongelmia, joskus musiikki ei toimi plz tee asialle jotain
hyvä peli kiitos pelistä
Peli on kunnossa, sinun on maksettava voidaksesi suorittaa päivittäiset haasteet, ja useimmat muut pelikokemukset perustuvat halukkuuteensi käyttää rahaa sovellusten ostoihin.
Liian monta pay-to-play- ja mikrotransaktiopohjaista elementtiä.
SAMAA PASKAA ERI PAKETISSA
En löydä tapaa sulkea ilmoitukset, liian ärsyttävää antaakseen lisää tähtiä (jos on tapa, liian vaikea löytää)
Muuten hyvä
Peli on kiva ja suosittelen kaikille!
Ärsyttävän laginen peli. Jumiutuu areenaanenessä,sama toistuu kampanjassa ja samoin claani tehtävissä sekä Mighty Eaglen tehtävissä. Aluksi tämä ongelma oli vaan areenan kohdalla,mutta nyt rupia jo todellakin vi....aa kun tämä jumiutuminen koskee kaikkia tehtäviä.💩🤬🤬
Rakastan tätä peliä niin paljon, että olen tasolla 239 enkä ole käyttänyt senttiäkään; King Pig paniikki on epäreilua ja on myös onnen torni Muuten rakastin sitä
Olen pelannut tätä peliä iät ja ajat ja olen kasvattanut lintuihini hyviä lukuja, mutta parin viime viikon aikana lintuparveni teholuku on satunnaisesti laskenut. Ensimmäisellä kerralla jokaisen linnun määrä oli vähentynyt 2 pisteellä, sitten toisena päivänä 3 pisteellä kukin. Ilmeisesti minun pitäisi ottaa päivittäin näyttökuvia. Jos tämä ei ratkea, se on poissa. Sinut investoidaan höyhenten, helmien jne. hankkimiseen lisätäksesi lintujen määrää ja sitten menettääksesi ne häiriön vuoksi on niin turhauttavaa.
Hyva peli xd
Kuusamon tropiikin angry birds park, pelkkää rahastusta, aikuisille ei mitään tekemistä ... tarvittu mitään erikoisia leikkisaleja penskojen ajanvietteeksi.
Nautin tämän pelin pelaamisesta, kunnes pelit jäätyivät/ei lataudu jatkuvasti! Erittäin turhauttavaa! Olen ottanut yhteyttä tukeen, mutta en saanut vastausta.
Erinomainen! Peli on mahtavaa ja tasot ovat kauniisti muotoiltuja.
Autofiguurit saa siirrettyä peliin koskettamalla miniatyyrin alapinnalla kosketusnäyttöä. Rovio kokeili tekniikkaa ensimmäistä kertaa Angry Birds Star Wars 2:
😄👌
Hieman on rahastuksen makua nähtävissä mutta sehän hillitseekin liiallista pelaamista. Pelin grafiikat on kyllä hyvint, mutta kentät latautuvat aivan liikaa. Kenttien pelikierroksen välillä on piristävä uudistus, mutta pidin kyllä siitä enemmän, että pystyi oppimaan virhetään edellisellä pelikentällä ja saamaan siten paremmat pisteet uusinta yrityksellä. Iso miinus tulee siitä, että peli on todellinen akkusyöppö
Kotimainen Angry Birds möi alle viikossa miljoonan
Candy Legend Gündəlik vfjg
Hyvä peli, rakastan sitä, kiitos rovio viihdeyhteistyö. mutta on yksi ongelma, että linnunpoika menee tasolle 3, en saa omenaa, joten linnunpoikas on poissa, pls 😢 haluat vähentää omenan antamista linnunpojalle 😢😞😔
meh
Hyvä peli, jossa on paljon mahdollisuuksia käyttää rahaa ja katsella mainoksia. Parin viikon kuluttua edistyminen on mahdotonta. Rahan käyttäminen voittoon saattaa auttaa, mutta en välitä tarpeeksi saadakseni tietää.
Hyvää
...liikaa samoja kenttiä.
4 tähteä, koska tähän vois tulla vähän enemmän lintuja ja vaikeampia kenttiä.
RAKASTAN TÄSTÄ SOVELLUKSESTA, mutta joskus näyttää siltä, että voittaminen kannattaa. ja jos olet yksi luojista, lisää playgound-tila, jotta voin luoda omia tasoja (:
OK ajan viete